Jótállási igények: A folyamat lépésről-lépésre
Tapasztalt meghibásodást a termék garanciaidején belül? Igazán sajnáljuk, mert ez nem felel meg a mi minőségi követelményeinknek!
A probléma megoldásához természetesen a kereskedőnél érvényesítheti garanciális igényét, vagy fordulhat egyenesen hozzánk is. Az utóbbi esetben mindössze öt egyszerű lépést kell tennie a termék cseréjéhez:
1. Csomagolás
A lámpát biztonságosan csomagolja be a szállításhoz. Ha még megvan, az eredeti csomagolást használja. Némi extra védelemért burkolja a lámpát néhány lap újságpapírba.
2. Mellékelje a számlát
Ha még megvan az eredeti nyugtája (számlája), vagy akár fénymásolat róla, mellékelje a csomagban ezt is.
3. Mellékelje a kitöltött reklamációs űrlapot.
Tegye a dobozba a kitöltött reklamációs lapot (vagy jól olvasható levelét, amely tartalmazza a címét, telefonszámát és röviden a hiba leírását).
Letöltés: Vásárlói reklamációs űrlap (PDF)4. Zárja le a csomagot és címezze meg.
Zárja le a dobozt és címezze meg részünkre. Más országok visszáruzási címeit ebben a listában találja.. A postázási címke itt érhető el:
Letöltés: Postázási címke (PDF)5. Küldje el a csomagot.
Küldje el részünkre a csomagot – megfelelően felbélyegezve. Mi a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát!
Van kérdése? Örömmel segítünk. Egyszerűen küldjön e-mailt ide: osram@osram.hu.